12 timmar och 25 minuter kvar!

God kväll! Kl: 19.45

I dag har jag först träffat Alma Johansson och vi åkte förbi våran gamla skola (norrbyskolan) och hälsade på alla lärare, för jag kan verkligen inte slita mig från denna skola. :'(
Tänk att jag har gåt på den skolan i 7 år nu, det känns så trist! :( Orättvist!
Men i morgon kommer det att bli ny skola och klass och alting, det blir så anorlunda lixom! :S
Men det kommer nog bli bra, för våra mentorer verkar jättsnälla och bra ;) <333

men efter att jag och Alma hade gjort det så åkte vi hem till henne ;) <333
Efter lunchen kom Elli och vi flumma och massa mera :P
vid ca tre så träffade vi Linnéa och vi gick till skolan och va där ett tag. Älskar mina sötnosar! :* <33
sen hem och ut springa med pappa :D
Och sen ledde det till slut till att jag sitter här och ska snart kolla på cogartown med mamma ! :)

Jag lovade ju att lägga ut en bild på min nys converseväska och här kommer den :) <333
Mne tyvärr så lägger jag inte upp någon outfitt i dag för jag glömde ta bild.......









Älskar dig sjukt ycket min lila syster! Du betyder så ycker för mig! :) <3



Längtar tills i morgon lite grann, eller ganska mycket! ska bli så spännade! :D


Kram / Ebba :* <333

P.s Life is wat you make it! ;) <33


 


Kommentarer
Postat av: alice

sv; jaa älskling!

puss loveuu!



jättefina bilder hjärtat(L)(L)(L)

<33333333333333

2010-08-18 @ 20:49:33
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0