Finally blue sky today! ;)

Hello ! kl: 18.32.

Just nu sitter jag och lyssnar på lovekiller-darin, den är jättebra! (Y) ;)

Dagen.

I dag har jag varit med Alma den bästa och sötaste!
Vi har vartit på ryningeloppis, stan och köpt godis, suttit vid datorn och haft otbad :D
Det har vrit en sjukt kul dag och det får vi göra om Alma! Älskar dig! :*
Snart ska jag hem till Alma och kolla på film med Alice och Jossan + kanske några killar :P haha ;)
Det kommer att bli en mysig kväll och om jag tar med kameran så är det skävlklart att jag lägger upp bilderlite senare eller i morgon :)

jag har även precis ätit mat, kräfftor och pasta med skinka och svamp ;) Det var supergott och man får tacka mamma som är så sjukt bra på att laga god mat! :)

Nu kommer lite bilder från dagen när Alma och jag hade hade fotbad:







SÖTAN! <3









Här kommer dagens oufitt:
* Svarta shorts.
* blå tubtopp.
* svart tröja med tryck. :)










Det var bilderna för i dag :D
Älskar min Alma! ;*

Kram / Ebba <3






Kommentarer
Postat av: alice

jättefina bilder! :D



sv: hihi, jaa, myskvällen var grym.

älskardig också babii <3<3<3<3

2010-08-29 @ 17:18:39
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/
Postat av: alice

sv; tack så mycket älskling!

älskar utsikten på bilden, ellerhur?:D



du har sån fin stil hjärtat.

loveu

puss! <3<3<3<3<3<3

2010-08-29 @ 18:48:08
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/
Postat av: Alma

hihi din och min spa dag! (y'

pussssss(L'älmäälskärsinebbä! <333333333

2010-09-05 @ 17:39:34
Postat av: ellie

ah lovekiller är verkligen bra :P

2010-09-05 @ 18:46:42
URL: http://elliesss.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0