Great monday!

Tjaba chenna hallå bloggläsarna! Kl: 20.43

Jag är full med positivitet känner jag nu och energin sprudar i mig!

I dag var det måndag och skola, allt gick bra (Y)
Efter skolan så var jag med sötan Ellinor och vi hade det lite kul och kanske en halvtimma innan gården började så kom fina Linnéa! ;D
På gården träffade vi massa Alice, Elli, Elin, Alma, Mikan, Fanny, Linnéa och Johanna och några åttor :)
Det var kul! ;) (Y)
I morgon blir det skola ign och sen älsklingen Alice! ;*
Och vå får se vad vi hittar på för nice! ;)


Bilder på mig och Ellinor:









Haha, det var lite roliga bilder jag och Elli hade i alla fall sjukt ku i dag som ni ser! ;) (Y)

Kram / Ebba


Kommentarer
Postat av: ellinor

EBBA DU ÄR KÖÖÖÖRD PÅ MÅNDAG, VAD ÄRE FÖR SJUKA BILDER DU LÄGGER UPP?:( DET ÄR JU PINSAMT HAHAHAHAHAHAH<3 LOVEYOU

2010-09-04 @ 20:26:08
URL: http://fflamous.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0