Sunday!

Hallå där! :) Kl: 18.41

I dag har jag varit med Linnéa, Alma och Alice och vi ha haft skojigt! ;)
Älskar mina bejbes! :* <3
Och även min danskompis Ellipelli! ;)
I kväll blir det en tat lungtkväll även fast vi börjar 9.15 som Alice och jag är sjukt glada för! ;)
alice och jag är brallan och keban, BFF fourevere gumman! ;* <333333

I morgon blir det skola och efter så ska jag nog vara med en kompis tror jag ;)
Nu ska jag snart sätta mig oh kolla på tv med världen och jag menar det verkilgen, världens bästa familj! :D

Dagens outfitt:

*Blåa jeans.
*Svart linne.
*grå svrt flammig tröja.








Nytt nagelack föresten ;)
Ljusrosa och guld :D

kram / Ebba <3



Kommentarer
Postat av: alice

du är så fin ebba! :D

jag älskar dig bästa vän.

kebban & brallan :)

<333333333333333

vi forever :D (L)

2010-08-29 @ 20:35:49
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0