10 december ;)

hejsan bloggen!

Kom hem från stan för ett litet tag sedan och har nu druckit en kopp med glögg ;)

På stan va jag med Jossan , Alice och Alma det var jättekul! :D
Jossan har ju fyllt år så hon bjöd oss på fika på Svea's, sjukt snällt och mysigt!
 
sedan så va vi lite på stan och jag hittade en sak till julklappsbytet i skolan, men det får ni inte veta ;P

Känns skönt med fredag och helg, känns på ett sätt skönt att denna vecka är över för den har varit ganska jobbig med blandade känslor.

Tyskaprovet i dag var lite svårt men jag troa att det gick ganska bar i alla fall.

Om en liten stund så kommer Brallan, vi ska fixa naglarna fixa oss lite innför gårn ;)

Senare i kväll så blir det fredagsmys med familjen, vi ska käka lite god julmat, mums!
Lägger förhoppningsvis in bilder på det sen om det inte blir för spännande på idolfinalen i dag ;)

Står mellan minnah och Jay, och jag hoppas på Minnah :)
men vi får se hur det går,

Här kommer dagens outfitt:

* blå jeans.
* tubtopp.
* vit t-shirt.
* leopard topp.
* leopardsjal.







vi höres senare! ;)

ha det bar sålänge!

kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0