Du ler alltid, förgyller det klaraste dagarna.

God morgon bloggen!

Tänk att det bara är en dag kvar till nyår, GUD vad jag längtar! ;D (L)

Filmkvällen igår var jättekul! :D
Vi kollade först på rolandz the movie, men den var sådär så vi bytte till en jätterolig film men jag kommr inte ihåg vad den hette :P
Älskar er underbara tjejer! Så glad att ni finns! :*

Men jag skulle tagit med kameran men glömde :(

Eftersom att hela familjen förrutom jag var hemma hos några kompisar så gick jag också dit, det blev ganska sent, vi var typ inte hemma förens 1 :P
men så jag vaknade runt nio i dag.

Men i dag så ska jag vara med Alma ;D KULKUL!
Jag haringen anning om vad vi ska göra, men vi hittar nog på något kul som vanligt :)
Så nu så ska jag börja göra mig iordning :)

Vi hörs sen!
Ha en bra dag!

lots of smile / Ebba <3







Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0