Fredags mys ;)

Tjenare bloggen!

Kom hem från gården för ett tag sen och har nyss ätit ;)

Det var bara jag och alma som va på gården, vi träffade massa där :)
Alma och jag gjorde även jättefina ljus och ståltråds saker ;)

Men nu så blir det fredagsmys med familjen och ska käka nu käka godis ;D

Vad ska ni göra ikväll?


Här får ni en liten gårdslook




Har ett skarpt tips till en hårlook som jag har på bilden. Jag har blivit inspererad av Ara som hade det i skolan i veckan ;)
Jo först så lockar man lite, inte för långt upp.
Och och om man vill ha håret på ena sidan, så kan man sätta in en hårnål av baksidan av huvudet.
För att det ska hålla så kan du ta hårmousse / hårspray.


Men nu så ska jag fortsätta mysa med familjen, ha en super fredagkväll! ;*

kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0