Julklappar ;)

Tjolahej bloggen!

Nu så vill jag visa er mina julklappar som jag fick igår :)


Ett puder :)


En film ''heartbreak girl''


En film till ''definitley maybe''


Gosiga och varma öronmuffar ;)


Fräna trosor :)


Linne :)


H&M presentkort :)



Dubbelring ;)



Klocka :)




Britney speart parfym och boddy lotin, luktar SUPER! (Y)



Gitarrsträngar :)


Presentkort från monki ;)


Berlokklacksko :)


Nagelsaker, bomullstussar, nagelacktabort, lösnageltabort, nagelolja :)


Svart ring :)


rengöringssaker till ansiktet (Y)


en stickad halsduk som mormor har gjort ;)



Ett halsband av hanna ;)


Jeansfärgade converse ;)




Pjamas byxor:)

Och sen så fick jag lite pengar.
Men det var väl alla klappar tror jag, är väldigt nöjd över alla klappar och även julen även fast det gåt så snabbt ;)


kram / Ebba <3


Kommentarer
Postat av: alice

sv; aww tack detsamma :D <3333333

älskar din parfym du fick!! :D <3

2010-12-27 @ 08:09:38
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0