JULLOV! (L)

Halloj bloggen!


en helt underbar dag har inträffat!
Det är jullov :D
Och det GILLAR vi STORT!!

men just nu så sitter jag här med min underbara Alimis och vi har jätteKUL!

Skolan i dag var skön, vi kollade på film och hade julklappsbyte sedan fick vi sluta vid 11 ;)
Efter så gick Alma, Jag, Alice och jossan hem till Alice och fikade och hade julklappsbyte :)
jag fick Jossans paket och det var armband och örhängen, belv nöjd lägger kanske upp bild i morgon ;)

Men snart så ska jag och Alma gå hem till henne för jag ska sova där inatt, super NICE! ;D
Och vi ska förhoppningsvis åka pulka :)

Här kommer dagens outfitt:

* mörka jeans.
* svart baslinna
* svart glittrig koffta.
* svart sjal med blommor.





Vi hörs nog mera i morgon för jag tror inte att jag kommer att blogga senare, men det kommer nog lite bilder i morgon ;)
Ha ett fortsatt trevligt jullov ;)


kram / Ebba <3


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0