Julmiddag ;)

Tjenare bloggen!

Dagen har varit riktigt mysig!

Till en början så slog jag in lite paket till släkten. Sedan så åkte jag upp på stam men min lilla Almis, vi kollade efter de sista julklapparna ;)

Vid halv tre så gick familjen hem till mormor och morfar föratt äta lite julmat, vi kallar det lilla julafton ;D
Det var sjukt trevligt, vi lakte lekar och skrattade stup i kvarten kan jag lova er ;)

Skulle ju ha tat med min kamera, men glömmde :/

Men nu så har vi nyss kommit hem från mormor och morfar, vi var där väldigt länge om man tänker efter ;P
Nu så blire lite mys och ska öppna adventpaketet nu, så får vi se vad det gömmer sig i det ;)


Men min lördag har i alla fall varit lyckad! Hoppas att eran har varit minst lika lyckad ;)
men vad har ni gjort i kväll?


Men här kommer dagens outfitt:

* svarta glanstights.
* svart midgetjol.
* leopard tubtop.
* svart koffta.







I morgon så har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, kanske slå in lite julklappar och ta det lungt, får se ;)

kram / ebba <3


'' I'm sorry if it did'nt workd, but I have try so many times.
You have tanged.....''


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0