Lördagsmorgon ;)

God morgon bloggen!


Vaknade för en stund sen vid typ åtta. Ja vet jag är sjukt morgonpigg :P

Och just nu så sitter jag och kollar på filmen ''tre systrar och en mamma'', den är så sjukt bra!
En rekomendation, jag lovar! ;)

Om en halvtimme så börjar julkalendern, föjer faktiskt det. Men det är ju bra! ;D

Men i dag så ska jag till och börja med att slå in julklappar till släkten och sedan upp på stan ett tag och träffa mamma :)
Och vid tre så blir det julmat hos mormor och morfar, ska bli mysigt!

Men jag bloggar nog mera senare  :)

ha det bra! ;)


kram / Ebba <3



Kommentarer
Postat av: Jackjenny

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-02-02 @ 08:26:47
URL: http://jackjenny.blog16.com

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0