måndagskväll :)

God kväll bloggen!

Har pluggat nu i några timmar. Känns skönt att det är klart nu :)

Sitter just nu och kollar på ung och bortskämd på 1:an, det är väldigt kul faktiskt!

Ska snart ta och göra mig en kopp te och fortsätta kolla lite på tv, är ju mina vänners liv kl 9 ;)

Här kommer dagens outfitt:

* Mörka jeans.
* svart sjal.
* vit och lilaranigt linne.
* svart koffta.





Slänger även in en bild på ringen jag hadei dag,tycker att den var häftig och det är mammas :)



hörs mera i morgon nu ska jag kolla på våra vänners liv!

kram / ebba <3

Kommentarer
Postat av: alice

fin du är älskling :D !! <3<3<3<3<3



sv: hihi, jaa, visst är boken fin? :D

det kommer LÄTT bli BÄST :D

älskar er mina änglar ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-12-07 @ 07:06:54
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0