Snart blire julaftonsglädje, snart! :D

God kväll bloggen!


Förlåt i fall jag inte har bloggat i dag, men har inte riktigt haft för i morse så var det lite stressigt för jag skulle till tandläkaren 7.40


Men dagen har varut jättemysig men kallt, tror det var närmare bestämmt 20 gradet ute :/

Men i skolan i dag så har vi pysslat i grupper, ätit julbord och kollat på film och vi fick desutom sluta kl 13.30 typ ;)
Det var en sjukt skön dag! :D
Och efter skolan så åkte jag hem till mormor oh morfar och jag och och morfar bakade några jättegod morfarsspeciall-pepparkakor, jättegoda! ;)
Mormor och jag kollade även på film , MYS! (L)

snart så ska jag ta mig en dusch och sedan kolla på våra vänners liv från igår mad pappa :)

I morgon så är det sista dagen i skolan och vi ska ha julklappsbyte i klassem , KUL!
Vi slutar även vid 11 i morgon :)
Och i morgon kväll så ska vi förhoppningsvis sova hos Alice, MYS det också!


Här komer dagens outfitt:

* ljusa jeans.
* ljusgrå tubtopp.
* gråt nitskärp.
* mörkgrå koffta.







men vad har ni gjort i dag? För det här var allt för min tisdag ;)


kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0