So wher are you from? Heaven...?

Hejsan bloggen!

Dagen har spenderats på stan med mina underbara änglar Alma och Alice, som var BÄST!
Hittade massor med fina saker på rean som jag verkligen älskar! (L)
Lägger upp bilder sen :)

Vid halv sju så blir det filmkväll med Alice, Alma, JOssan och jag hemma hos Alma, NICE!
Vet inte riktigt vad vi ska se för film, för det ska Alma bestämma, men det blir nog super! ;D

Hela familjen ska också hem till några kompisar ikväll så jag får komma dit sen när filmkvällen är slut :)

Här kommer dagens outfitt:



* Svart bullig halsduk - mammas.
* svart och grårandig kort tröja - bikbok.
* svart tuptopp - okänd.
* blå jeans - bikbok.

Men har inte så mycket mara att säja nu men hörs senare! ;)



lots of smile /
Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0