Södaskväll :)

God kväll bloggen!


Jag hoppas att alla har haft en bra dag och 4:e advent ;)
För det har jag verkligen haft!

jag tog en lungn dag i dag :)
Jag har städat, slått in julklappar, gjort julkort.

Har även varit ute och åkt längdskidor i spåret med mamma :)
det var ganska så skönt med en tatlungt dag ;)

Men nu så sitter jag och kollar på tv, ska kanske snart ta och sätta mig i sängen och kolla på nån film.
I morgon är det ju skola, vi ska nog inte göra å mycket de sista dagarna :)

Men jag längtar tills på onsdag, för då är det ju sista dagen och inte nog med det, Jag Alice jossan och Alma ska sova över då hos Alice ;D
Det kommer att bli så himmla kul!

--------------------------


Här kommer dagen outfitt:

* svarta glanstigts.
* svart baslinne.
* grå randig lång mysig tröja.
* blåt smalt midgeskärp.







men det var nog allt ifrån min söndag.

Ha en trevlig kväll!

kram / Ebba <3

Kommentarer
Postat av: alice

DET KOMMER BLI SÅ HIMLA BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST :D

<333333333333333333

älskar dig :*

2010-12-19 @ 21:20:27
Postat av: alice

DET KOMMER BLI SÅ HIMLA BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST :D

<333333333333333333

älskar dig :*

2010-12-19 @ 21:21:05
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/
Postat av: Maxanja

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-02-14 @ 10:34:39
URL: http://maxanja.blog16.com

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0