Torsdag, 9 december ;)

Halloj bloggen!

har i dag varit i skolan, var bra! (Y)
Alice och jag forskar tillsammans på no:on om tobak, alkohol och droger, vi har precis skrivit ut fakta, det kommer nog att bli jättebra! ;)

Efter skolan så tog jag sällskap hem med Alma och Pontus det var ganskaså flumm :P
När ja kom hem så gjorde jag lite läxa och fixa de lite ;)

Vi har tyskaprov i morgon, hoppas att det gåt bra :)

Har nyss ätit och om ett tag ska jag till tjejgruppen, det kommer att bli bäst!
Vi ska baka pepparkakor och något julgodis, nice eller vad? ;D

jag hinner nog inte blogga mera i dag för jag kommer nog hem ganska så sent, vid niotidn typ.

Här kommer dagens outfitt:

* gråa tights.
* svart baslinne.
* svart penntjol.
* gråt midjeskärp med nitar.
* grå skjorta.





Ni får ta och ha det så bra! ;)

Vi hörs i morgon, och i morgonär det fredag! :D <3

kram / Ebba <3




''Simma kan
jag men i dina
ögon drunknar jag''

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0