Tuesday! ;)

tjaba bloggen!

Sitter hät i julstämmningen, kollar på tv och myyser! ;)
Ska aldelles strax ta och värma mig en kopp glögg :)

Skolan i dag var bra och vi har hunnit öva lucia, det ska bli kul att det är lucia på måndag :)
Men på måndag så är det även rockkonsär med bandet, ska bli nice! ;)

När jag kom hem så satte sig jag och morfar och gjorde lite läxa och sedan vid 5 så bar det iväg till rep med bandet :)
När jag kom hem så firade släckten Melina lite, Grattis bästa systern på födellsedagen! ;)
de åkte hem runt 7 och då satte jag mig och gjorde lite läxa till, men nu så sitter jag äntligen här och kan pusta ut. Ni förstår att det är matteprov i morgon och så ska jag göra ett no-prov eftersom tt jag va i Thailand när dom gjorde det. Hoppas att det går bra! ;)

Lägger snart upp lie bilder från Melinas födellsedag :)

här kommer dagens outfitt:

* mörka jeans.
* svart baslinne.
* vit tröja med katt på.





Nu blir det glögg, hörs!

kram / Ebba <3


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0