God kväll!

hejsan!

Har inte kunnat blogga sen i fredags eftersom att internetten pajade, men det är fixat nu :)
Det är så irriterande ibland när det slutar att fungera :/

Hoppas att ni har kollat på bilderna jag la ut från Thailand, ska fortsätta i morgon för nu måste jag snart och lägga mig. jag kanske lägger ut lie bilder på saker som jag har köpt i veckan ;)

har haft värsta jetläget i helgen och jag vaknade vid klockan 5 i lördags morse :/

gårdagen med Alma var fantastisk och det var så himmla kul att träffa henne!
Först så var vi hemma hos mig och så visade jag henne sakerna jag hade köpt i Thailand. Sen så åkte vi och köpte skor till alma, hon hittade ett par jätte snygga skor :) Vi gick på stan ett tag och jag hittade några julklappar till släkten. senare så åkte vi hem till alma och tog det lite lugnt och vid fem snårret så åkte jag hem och myste med familjen.

i dag så har jag gjort massa läxa och vid ett så kom släckten för att vi skulle fira Lotta och wilmer.
Och vid fyra så hade jag dans, det gick väl bra och det var sista gången i dag så på lördag så är det uppvisning ;)
I kväll så har jag lagt in massa bilder på bloggen och facebook fram thailand.

och jag köpte ett par supersnygga vinterskor i dag, jag älskar dom, kommer nog bild i morgon :)

Men nu så ska jag lägga mig i sängen och göra lite läxa och sen sova.

god natt!

kram / Ebba <3





Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0