Höstbilder ;)

Hejdär bloggen!

har tänkt att ta massor med höstbildet och lägga in men jag har bara inte haft orken och tiden :/

men på eftermiddagen i dag så fick jag som ett ryck så att jag och brorsan gick ut och tog lite höstkort som kommer här:

det kanske inte fins så mycket färger nu förutom orange, brunt och lite grått.




'






Detta var några bilder på mammas stenar :)





































HÖSTLOV! <3









Det var sista bilden och hösten kan vara ganska så fin i alla fall :)



kram 
/ Ebba <3 


Kommentarer
Postat av: alice

sv: naaaewwwww, vad go du är ebba!



jag vet att vi är sånna speciella personer så vi kommer aldrig splittras, det vet jag, jag bara vet det.

Och du vet att om jag inte hade dig i mitt liv så skulle jag helt enkelt också ha ett helvete!



du är det finaste... det bästaste...det underbaraste... den mest älskvärda personen jag har träffat!

tänk om vi aldrig träffats?

tänk om jag aldrig flyttat till örebro?

och bodde kvar i västerås?

usch, den tanken gör mig rädd.

men det ända jag vill säga är väl :



Jag är glad att ha dig som vän, jag ska vara riktigt lycklig och jag ska bevara dig som om du vore äkte guld, eller det är du ju redan, men ändå.



Jag älskar dig ebba! (L)

<33333333333333333333333333333333333333

2010-11-02 @ 08:30:17
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0