Lovely Thailand! :*


tjenare!

Som ni kanske ser så har jag kommit till en ny kategori i bloggen som heter ''mina resor & semestrar''.
och eftersom jag nyligen var i thailand så lägger jag in lite bilder hade tänk att lägga in bilderna tidigare men mitt internet har inte funkat så :( men bättre sent än aldrig :)

jag kom hem från Thailand i förrår och jag har verkligen haft det underbart och upplevt minnen för livet!!
Jag saknar Thailand redan och ni ska bara veta hur omtänksamma och underbara folket är där, så det är verkligen ett land som jag kan rkomendera att åka till!  (Y)
det känns lite konstigt att vara hemma nu i kyllan och allt, men jag är så sjukt glad att jag ska få träffa alla eftersom att jag har saknat dom då otroligt mycket! (L)

Men nu så vill jag dela med mig lite av min underbara resa så här kommer en rad med bilder ;)


Wilmer på flygplatsen innan.


På bussen till hotellet.


Supermammorna i bussen ;)



Det regnade lite när vi kom men det var i alla fall varmt ;)



Ett konstigt mn ändå häftigt grönt hus som vi såg ifrån bussen på väg till hotellet.



En vacker orcidé, tänk att dessa vacka blommor växer som ogräs i Thailand.



Från balkongen på hotellet.











Palm.



Bergen från balkongen.



Vackra mamma :*



God annanas drink ;)



Sötnosar! :*





Älskar dig fina Felicia! :*


haha, sweet.


Felicia superfina ring! ;)



Kolla in läskflaskorna där, häftiga va? ;)



Röd fanta ;D



7uop please! ;)


haha, handduksmössor på väg till phiphi isalnd ;P








sötnos!


Fina unge! :*


en liten gullig Ö.



Hamnen på Phiphi Island.


Sandiga fötter.


Ser ni kossn på stranden? haha,


Lång tail boat.





maia beach.


Snacka om klart vatten :o


Snorkling :)






karate kid!










SÖT!




Långtailboats.




Så vackert!
sitter i båten på väg hem från maia beach.

nu får det räcka med bilder för i dag, fortsätter i morgon för nu så måste jag gå och lägga mig.

hoppas att ni tyckte att det var bra :)

ha det så bra!

kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0