Så kallt att jag fryser av mig häcken :O

Halloj!

Dagen har varit bra men jag har känt mig lite stressad för skolan och så.

Det var riktigt kul att träffa alla i skolan i dag, har saknat dem så!


efter skolan i dag så tränade jag och Alexandra lite inför i morgon då vi ska spela på ett ålderdomshem, hoppas att det går bra :) Sen så gick jag och Jossan hem till henne och gav hennes katt mat och sen så gick vi hem till mig för att jag skulle visa henne lite saker som jag köpte i Thailand och så pratade vi en massa, mys ;)
Har nyss gjort läxa som svenska och no, så jag känner mig ganska trött och fryser :/


Ska inta vara uppe så länge i dag för är ganska trött.

I morgon bitti så ska jag till tandläkaren vid 7.50, men det är inte så mycket som de ska göra tror jag :)

Men här kommer dagens efterlängtade outfitt:

* mörkblåa jeans.
* zebralinne och svart tunika över - från Thailand.








Åå, jag glömde säja i går vad jag fick i första advent present, jo nämligen en toblerona, mums! ;)

Nån dag i veckan så kommer det önskelista :D

kram / Ebba <3




Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0