Tisdag!

Halla dar!


om ni kanske vet sa kan jag inte skriva de tr sista bokstaverna i alfabetet har i Thailand men ni kanske forstar anda :P

Gardagen var underbar och jag hoppas att ni i Sverige ocksa har det bra :)
Ni kan garna ta och komentera och skriv lite hur ni mar for jag saknar er sa!

Det ar bara nagra fa dagar kvar tills jag komer hem till kalla Sverige faktiskt bara 3, det kanns inge bra att aka ifran detta underbara land men jag kan inte tanka mig att jag skulle klara av att vara borta langre fran mina vanner hemma.

Felicia i love you och jag kommer alltid att minnas denna resa lange!
Och jag alskar er familjen otroligt mycket!


I dag sa vet jag inte riktigt vad jag kommer att gora for mamma och pappa ar magsjuka vilker inte ar sa kul :(

sa vi barn har satt oss har pa internetkafeet och myst med en varsin smothie.

Felicia och jag har bestamt att i dag s ska vi satsa pa att bli riktigt bruna sa ses sa ska vi bara steka i solstolarna i poolen ;)

Det var nog allt jag hade att saga for i dag, bye!

Ebba <3




Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0