Tisdag! ;)

tjenare bloggen!

I dag på skolan så spelade vi på ålderdomshemmet, det gick ganska bra tror jag :) men jag och alexandra fick inte träna så mycket men det gick bra ändå.
Det var jättemånga som var duktiga tycker jag!

Vi har även tränat på lucia i dag, ska bli riktigt kul, och jag ska sjunga solo ''nu tändas tusen juleljus''
det är flera som ska göra det och det kommer nog att gå jättebra! ;)
Efter skolan så gick jag hem till mormor och morfar, morfar hjälpte mig lite tills no-provet, så jag hoppas att jag kan det och det kommer att gå bra :)
Vid kvart över 5 så tränade vi med bandet, hade glömt bort lite men jag ska försöka träna lite på musikprofilen, det är faktiskt inte så långt kvar tills konsär faktiskt :) Ska bli jättekul!

I kväll så har jag gjort läxa igen, hehe, men eftersom jag har varit borta så är det ganska så mycket att göra :/
Har kännt mig superstressad för det hela veckan men jag ska försöka att inte vara så stressad.
Men jag ör ledsen i fall jag inte bloggar så mycket i veckan, men jag har inte så mycket tid så jag ska försöka mera nästa vecka :)

Här kommer dagens outfitt:

* mörka jeans.
* vitt linne.
* Vitt linne med rött mönster.
* svart och blommig sjal.





Det var allt för i dag :)
Hoppas att ni har haft en bra dag! :*

''När det är så hära kallt så längtar man verkligen till värmen!''

God natt!

kram / Ebba <3


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0