Första degn på veckan ;)

Dag ut och dag in!


Jag kan ju ta och börja med ett enkelt hej bara (y
I dag känner jag mig like glad som vanligt och dagen har varit bra!

Just nu sitter jag i min ensamhet vid köksbordet och käkar klementin ;P
Jag kom hem från gården för ett tag sen, det var väldigt mysigt där :)

Men i dag efter skolan så har jag gjort lite läxor och sen så åkte jag till gården men Alma och Alice :D
Snart ska jag gå och läsa lite i en bok som jag har lånat på skolbiblioteket i dag ''tusen gånger starkare''
det var den filmen som jag såg i helgen. Jag tänkte att jag skulle jämnföra sen om boken eller filmen var bäst ;)

I morgon så är det bandet ;) Och efter skolan så ska jag hem till mormor och morfar för morfar ska hjälpa mig med no läxan :)

Nu kommer dagens outfitt:

* svarta glans tights.
* vit tunika eller vad man säger.
* vitt linne.
* grått nitskärp.
 





Ni ska bara vetahur mycke jag saknar er tjejer, ni vet vilka ni är.
Tiden var så underbar då!
Jag saknar våran fina grupp och jag kan inte ens räkna hur många tårar som fall på skolavslutningen :'(
Ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta! (L)


kram / Ebba <3


Kommentarer
Postat av: celine

vilken fin outfit :)<333



sv. ja, gör det det är asfint :D<3<3

2010-10-05 @ 08:25:24
URL: http://celineandresen.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0