Fredag som leder till fredagsmys! ;)

Tjolahoppsan hejsan där!! ;)

I dag är dt äntligen fredag ;)
Nästan allting är bra med fredagar tror jag :D

men det finns en sak som inte är bra och det är att när det är fredag så är detju närmare måndagar och måndgar är ju inte alltid så underbara :/

Alla helger hittils har varit super och jag har haft det sjukt kul!! (y
Och jag är försäkrad om att denna helg kommer att bli sucsé!
För i morgon så kommer jag att sova hemma hos Almas pappa och det kommer att bli jättetoppenskoj!! ;)

Nu tillbaka till dagen.......
Skolan i dag var inte så lång men eftersom att vi hade ovmorgon i onsdags för att no:n hade flyttats till fredag eftermiddag så fick vi sluta en timma senare. Våran no lärare är ganska otydlig :/
Min i alla fall efter skolan så åkte jag med familjen och tog spruta inför Thailand och efter det så åkte jag hem till Jossan vi kollade på youtube och spelade kort, skoj hade vi! :D

Jag tror inte att jag ska till gården i dag, jag ska nog bara vara hemma med familjen och ha lite fredagsmys som det heter, mamma och Melina har köpt men gelérotta son är typ över 2 dm lång och den ska vi äta i kväll ;P

Någon som har ett bra filmtips?


Här kommer dagens outfitt:

* jeans tights.
* vitt linne.
* lila tröja.




'




denna bild blev ite suddig, men men......

Ha en sjukt bra fredagskväll nu!!

kram/ Ebba <3

P.s jag blir sjukt glad om ni läst hela texten!! ;)
Ni får en stor kram ni som läste!!! :D <3





Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0