Fredag :)

Tjollalalahejsan bloggen! ;)


Kom hem från gården för ett tag sedan, det var mys där fast jag varinte kvar så länge...
Men men det var heller inte så många där för att det var ju spökvandring i rynninge.

Men jag och mina underbara älskade girls hade så sjukt kul! :D

Vi dansade och garvade och kollade lite på idol ;)


Skolan i dag var bra och no lektinen var bättr än vanligt fast ändå inte bra :P hehe,
Efter skolan så följde jag och Alma med Jossan hem och kollade till hennes katt, sen så åkte vi hem till mig för att jag skulle fixa Melina (hon blev jättesöt!) Och sen så tog jag det lugnt och fixade lite :)

Och runt fem så kom Alice, Jossan och Alma hem till mig och vi garvade och hade störtkul! ;D
Sen så åkte vi till gården och så, sn så lädde det till att jag sitter hät framför tv:en och ska snart äta lite godis (y

I morgon så har jag ingen aning om vad jag ska göra, träffa någon kompis kanske :)

Men här kommer dagens outfitt:

* jeans.
* vit tubtopp.
* vit och svartprickig topp.
* vit tröja.
















Melina SÖTASTE!!!






Några bilder från i morse när det  var snö, Fatta snö i oktober ;o










kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0