Fredagsmys ;)

Tjenare mors bloggen! ;)

Det var skola i dag som vanligt och efter så åkte jag hem till Alma, vi hade det så sjukt kul som vanligt och vi skrattade stup i kvarten! hehe ;P

vid ca 3 så åkte vi till mig för att jag skulle fixa melina för att hon skulle på kalas :)

Sen så fixade jag mig till middagen ;)
jag kom hem för ca 30 min sen och vi hade det så himmla mysigt och kul på middan ;)
GRATTIS till Alexandra!!  (L'

Just nu så sitter jag och kollar på idol och grannarna kom nys förbi :)

Här kommer dagens outfitt:

* Glanstights.
* svart jeanskjol.
* nät linne.
* grå t-shirt.





Och så här blev syrran när jag hade fixat hennes hår:




ha det bästa fredagsmyset nu alla!



kram / Ebba! <3


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0