Höst lov! :D

tjolahopp där bloggen!


Sitter just nu framför tv:en och kollar på idol nu med syskonen och Alma ;)

Dagen har varit grym och jag hoppas att ni såg bilderna på min ring i förra inlägget :)

Skolan i dag var kort och som de flesta kanske vet så har vi bara typ 3 lektioner på fredagar (y
Efter skolan så åkte jag och Alma hem till henne för att hon skulle packa och sen så spelade vi sims, lite senare så åkte vi hem till mig då jag duschade och sen så fixade vi oss lite till gården och tog det lite lungt :)

Vid 7 tiden så tog vi sällskap med Elli till gården och där så träffade vi Alexandra, ellinor, Linnéa och skrattande Céline, hehe vi skrattade en stor del av tiden ska jag säja ;P <3

Men nu så sitter jag som sagt här och myser lite här vid tv:en och käkar godis ;)

I morgon så ska jag och Alma gå på stan :)

Nu så slänger jag in en outfitt :

* Mörkblåa jeans.
* svart tubtopp.
* svart kort tröja.







Det är så sjukt härligt med höstlov nu, så alla får ha det bra på lovet!
För det är vi världa!;) <3

kram /
Ebba <3


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0