Jag & Alice

hejsan!


Här kommer lite bilder med mig och Alice, vissa är vanliga, läskiga och flummbilder ;)




haha, vi köpte varsina tänder på stan i går, fint va  :)



heey  R O C K!



Vi körde ju lite gitarrhero också














Mysigt halloween ljus :)




Vi käkde chips och dipp också, mums








Alice och jag leker tanter, haha, vi är för roliga ;P





Alice goes scary! ;P











Här kommer bilder från i morse












Sötisar! ;*

Det var nog den sista bilden, det har varut underbart och superkult med dig Alice! :D

Älskar dig! ( L )



Kommentarer
Postat av: alice

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!



ebba, jag älskar dig så sjukt mycket, på hela jorden.

jag vill att du ska veta att jag kommer ALDRIG lämna dig, du överväger allt, vet du det?

jag är ingen utan dig.

den där kvällen, i lördags, det var en av dom bästa kvällarna i mitt liv.

Jag älskar dig ebba, jag lovar att hålla din hand till graven.



Du betyder (L)

<3333333333333333333333333333333333333333333

2010-11-01 @ 08:04:12
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0