Lördagsmys !

hejsan!

Nu är det lördagsmys och inte fredagsmys ;P

Dagen har varit sjukt bra ska ni veta! ;)
Jag har varit med Jossan och vi var uppe på stan och köpte godis, åkte hem till mig och sen körde vi lite sims :)
Vi hade det superkul! :D

För inte så länge sen så kom jag hem från bion, jag gick med dom bästa ;) Alice, Alma, Jossan och Elli <3
Den var jättebra och innan den började så höl vi på att skratta åt ingenting nästan och larvade oss ;p <3
Älskar er tjejer! (L'

Just nu så sitter jag och kollar på tv och myser lite, ska inte gå och lägga mig så sent i dag för att det blev så sent i går ;)

I morgon så ska jag vara med Alam och då får jag se hennes nya fina rum ;) <3

Här kommer dagens outfitt:

* blåa jeans.
* vitt linne.
* vit tröja.
* svart blommig sjal.








ha en fortsatt bra kväll!

kram /
Ebba <3


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0