Måndag :)

En ny vecka .

Hoppsan hejsan där!

dagen har varit jättebra! ;)

Har träningsverk i ena skinkan så jag har gått lite konstigt i dag ;P hah,

I morse så var jag på bio med klassen och vi såg ''sebbe''
Den var bra/ okej, den var väldigt sorglig och deprimerande :/
Men men den var i alla fall okej :)

Efter skolan så var jag med bästa Alice!!
Vi gick ut med henmes underbara hund Valle, drack chocklad och macka, kolla lite dator och åkte hem till mig
Älskar min Alice sjukt mycket!! (L'

I morgon så är det bandet och innan så tror jag att ajg ska åka hem till mormor och morfar ;)

Ha en bra kväll och här slänger jag in en outfitt:

* mörkblå jeans.
* svart och vitprickig topp.
* vit halvkort tröja.
* vit tubtopp.
* svart koffta.











ha en bra kväll!

kram / Ebba <3



Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0