Mitt i helgen.

Hejsan bloggen!

Just nu så har det gått ungefär halva helgen redan ;o
så sjukt att det går så himml fort.....

Jag gillar inte att helgerna går så fort! Inte kul! :C

Men aja, jag har i alla fall det underbart på helgerna :)

I morse så var det typ frost och helt vitt, men nu ja då är det sol.
Hmh.....vad vill egentligen vädret?

Har blivit förkylld också och det är ju ingen bonus precis.

Jag skulle ha följt med mamma ut och sprngit men eftersom jag är förkylld så hoppar jag det.

I dag så har jag varit med alma, hon kommer nog snrt för vi har varit hemma och ätit och så.

Vi ska väl iväg och köpa godis och sen så vet jag inte riktigt vad vi ska göra.
men eftersom jag och Alma har roligast i världen så tar dt inte någon lång stund att komma på någe att göra.
men i kväll så ska jag och hon i alla fall ha lite myskväll och kolla på film :)

jag kanske bloggar mera sen om jag hinner annars i morgon :)

jag hoppas att ala får en bra lördag ;)

jag ska fota någon dag och lägga in lite höstbilder och så :)

kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0