Ny vecka ;)

tjosvejsan bloggen!

i dag är det måndag som vanligt, det känn som att veckorna bara går och går och aldrig kommet att sluta. När jag tänker så så blir jag nästan lute skrämmd...... Men det är tur att jag har något att längta efter, nämligen Thailand ;) Det är ju faktiskt bara lite mera än 2 veckor kvar :D


Men i dag så har det ju varit skola som vanligt och den har varit bra antar jag ;)
Efter skolan så förljde jag med bästa syrran Alice hem :*
Vi hade assa kul och apgarva en stor del av tiden ;P  vi gjorde lite läxa och så också.

Sen så åkte vi iväg till gården och va md på en dans som en tjej hade, det var ragga och det var så sjukt himmla kul! ;D
En sjukt bra dag med min älskling! ( L )


Nu så har jag presic duschat och kollar på ''våra vänners liv'' detär en serie och den värkar faktiskt ganska bra :)

men nu slänger jag in en outfitt sen så ska jag kolla klart på serien :


* Mörkblåa jeans.
* Svart linne.
* Svart midjeskärp.
* Svart lite genomskinlug skorta.
* Svart blommig sjal.










ha en skön kväll!

kram / Ebba <3



Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0