Onsdag :)

lalalalalahej tjohej!

Är otroligt hes :/ Det få inte bara så på cafékvällen......

Snart kommer jag nog att få hej tolka om jag förtsätter så här med alla mina underlige hej ;P

Aja... Denna onsdag var inte lika lång som alla de andra, vi fick sluta en halvtimma tidigare :D

När skolan var slut så åkte jag och Alice hem till mig, vi käkde mellis, pratade, skrattade kommer bilder här nere ;) 
Sen så åkte vi hem till henne för att hon skulle byta om och så, sen så åkte vi upp på stan för Alice hade sång, efter henne ssång så gick vi och fikade på wasa konditoriet och gick lite på stan :)

Sen så skulle det vara en liten minikonsär med Alice och typ 6 till. Alice var jätteduktig! ;D

Just nu så sitter jag och kollar på bonde söker fru, nice! (y

I morgon äe det skola och efter så ska jag kanske vara med Alma (y (L)

Här kommer bilder från Alice och mitt mellis ;)





Varm chocklad ;) MUMS!








SÖTA Alice! ;*







Haha ;P




Sista bilden :)


kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0