Onsdag ;)

Schichaoooo! :)



I dag har det varit skola och det var väl ganska bra, men dom som gör den bäst är mina älsklingar Alice, Jossan och Alma ;* <3

Efter skolan så åkte jag hem och tog det lugnt och gjorde inte så mycket förutom att fixa lite inför skolan och så :)
Sen vi ca tjugo över hem så åkte jag mamma och moster till fitcross och provade på ett träningspass, det var väl okej men jag förstog nästan ingenting och jag var den ända som var minderårig där hehe, Men jag tränade i alla fall så det är väl bra ;)

Just nu så kollar jag på bonde söker fru och sen så ska jag kolla på välkommen åter :)

i morgon så äre skola som vanligt och efter så ska jag kanske vara med Alma :)

I morgon kväll så är det tjejgrupp ;D
Vi ska åka till en silversmed och göra våra egna ringar, jg ska nog skriva ebba feldt i och kanske love om man får det ;)

Här kommer dagens outfitt:

* vitt linne.
* vit skjorta.
* vit och svart sjal.
* svarta glanstights.












ha en bra kväll!

kram / Ebba <3


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0