Onsdag - Mittwoch

Tjosanhejsvejsan! ;)



I dag hade vi sovmorgon till 9.15, det var jätteskönt! ;)

Dagen var ganska så mastig och vu slutade ganska sent 15.30.
Eftr skolan så åkte jag hem till Alma, vi åt mellis och spelade kort ;)

Vi hade jättekul! Älskar dig babe! (L'

i kväll så har jag inte gjort så mycket bara kollat på tv och så ;)

I kväll så är det även ''välkommen äter'' det är sjukt bra!! (y 
det är en humorserie och det passar ju mig ganska så bra ;P

Vad har ni gjort i dag då?

Jag längtar tills på lördag för å ska jag sova hos Alma :D

Här kommer dagens outfitt:

* ljusblåa jeans.
* vitt linne.
* vitt svanlinne.
* vit adidasjacka.









kram / Ebba <3




Kommentarer
Postat av: Ara

tack gumman :) <3

2010-10-14 @ 07:11:16
URL: http://araaa.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0