Onsdag :)

hejsan! ;)

Dagen har varit väldigt bra förutom att det var en så pass lång dag, till 15.45.
Så sista lektionen var man ganbska så trött :S

Men efter skolan så va jag med min fina Alice och vi hade skojjs! ;D <3
Sen vid fem så skulle hon på sånggrupp och då stack jag ut och sprang med mamma (y

Se så åkte jag till gården med sötisarna Alma och Elli ;)
Och nu har det lätt till att jag sitter här, ska snart lägga mig och läsa lite.
jag har börjat komma in i boken nu och den är ganska bra! ;)

I morgon så ska jag och några tjejer upp på stan och köpa present till alexab´ndra som fyller år, GRATTIS! (L'
Och i morgon kväll blire tjejgrupp och vi ska bowla ;) Längtar så! ;D


Här kommer dagens outfitt:

* svarta jeans.
* grå t-shirt -som är ny







God natt!  Sov gott alla! ;D

kram / Ebba <3


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0