Regn blåst och mera regn...... :/

Hejsanhoppsan fallerallerej! :D


vädret har försämmrast regält tycker jag och det känns som att jag inte har sett sol på hundra år.....

Det sägs att det snöade i fredags, men jag vet inte.
snö i oktober har välaldrig inträffat tror jag.


Och en sak som är värre äe att man nästan inte kan gå ensam längre, stan yrar ju av våldtäcksmänn.
Föe bara några mänader sen så var allting säkert men nu, ja nu är det nästan så att man inte vågar gå utanför dörren längre :(

men aja, nu ska vi inte tala om det ;P

Men i dag så har det varit skola och vi har ju sovmorgon i dag så det var skönt :)
Efter skolan så åkte jag hem och gjorde lite läxa och sen vid fem snåret så åkte jag hem till jossan och där var Alice och Alma också, fast jag hann inte vara där så länge för att Alma och Alice skulle vara kvar i typ 20 min och jag hade lovat mamma att ta sällskap med dom hem. men vi hade superkul i alla fall! ;D

i kväll så skull jag ha åkt till gården med Elli men jag har ingen lust och desutom så böåser det och regnar ute så det får bli hemma för mig.
Jag skulle ha lärt Hanna holmgren att dansa men jag lovade att det fick bli
en annan dag :)

I morgon är det rockskola (y

Om 25 dagar blire thailand med dom bästa! :D
Längtar som FAAAAAAN!!!

Jag vet att jag skriver mycket men nu kommer i alla fall dagens outfitt:

* svarta tights med glans ränder nere.
* svarta glanscykelbyxor.
* grå tröja.
* Svart topp.








good evening all the people! ;)

Kram / Ebba <3

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, det är lugnt gumman :)

det är inte bråttom (:

<3

2010-10-19 @ 22:02:58
URL: http://telefonsvarare.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0