Söndagskväll! ;)

hejsan tjenare !!! ;P

som ni kanske har märkt så har jag börjat skriva lite olika skojiga sätt att säja hej på ;P haha,

Men i alla fall har alla haft en bra söndag?
Min har varit sjukt bra! (y

Först i morse så fixade jag med min nya telefon och laddade över lite bilder och så.
Sen så åkte jag hem till jossan och Alma, vi spelade sims, spelade kortoch bakade ;)
Vi hade det suoer bäst!! Vi bakade äppelmuffins och dom blev jätegoda fast hälften rann ut från formaran i ugnen ;P

Sen vid 4 så hade jag dans och såklart så var jag och bästa Elli på plats ;)

Nu så har jag precis ätit och ska snart göra lite läxa och sen ta det lungt vig tv:en :)

I morgon så ska vi gå på bio med klassen och den heter Sebbe, kommer att bli jättekul! :D
Efter skolan så ska jag vara men min Alice sis och vi får se vad vi hittar på för skoj ;)

Ha en bra kväll och här kommer gårdagens outfitt:

* Ljusgråa jeans.
* lysrosa topp.
* vit stor tröja.
* vit tubtopp










Har nya rosaglitter naglar ;)

 


puss & kram / Ebba <3





Kommentarer
Postat av: Ara

tack hjärtat :D <3

2010-10-11 @ 07:03:12
URL: http://araaa.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0