Söndagskväll :)

hello - sollo - dejavu.

Hur många förutom jag har fått dejavu nån gång?
Det är så läskigt!
Och för er som inte vet vad det är så är det när det känns som att man har upplevt samma sak förut, jag tror kanske att man har drömt det tidigare........

Aja dagen har varit bra och jag har hunnit göra massor med saker i dag som tex. :

läxor.
Efterrätt.
fixat ansiktet.
tagit fram outfitts.
Målat naglarna.
 
M.m.

Men det blev inge med att färja ögonfranssarna för vi hade tydligen ingen färg hemma :/

I kväll så har jag ätit min efterätt som jag gjorde i dag, det var:

Citronglass.
Hallonsås.
Chockladplattor.

Visst sere gott ut ;)





Det var supetgott!



Älskar låten ''gubben i lådan'' ;)


Aja nu ska jag kanske kolla på fjorton suger eller ensam mamma söker :)

kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0