Spa kväll ;)

hallå bloggen!

I kväll så har syrran och jag harft spakväll, det var supermysigt!

Här kommer lite bilder :)




Så snygga vi är i ansiktsmask ;P





Ansiktsmask:

Super enkel det är bara att mosa en avokado och smörja på.
Sen så kan du även ta två gurkskivor på ögonen och det gör att du får bort påsar under ögonen.
Och det bästa är att om det råkar hamnan lite avokao i munnen så gör det ine eftersom det är avokado ;)
Min hud är superlen nu.


Hårinpackning:

Till 1 person.

* en halv dl olivolja.
* en eggula.

Rör i hop och masera in i hårbotten.
Låt sitta i mins en halvtimma.
Tvätta ur och tvätta håret som vanligt.

Håret får glans och blir mycket starkare.

Båda tipsen har jag fått av juliatidninger ;)



kram / Ebba <3


Kommentarer
Postat av: hanna

hej, imorrn/måndag) så ska jag på ösk, vi får dansa nån annan gång ;) <333333

2010-10-24 @ 16:41:56
URL: http://telefonsvarare.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0