Tisdag :)

Truddelejtjohej! ;)

I dag har det regnat och åter regnat, inte ett solsken iögonvrån alls :/
Jag förstår inte varför gud ska ha så svårt att få fram lite solsken till oss nere på jorden.

i dag så har det varit skola som vanligt.

Första lektionen var egentligen SO men ingen lärare kom och ingen lärare var heller ens i enheten, kepigt!
Men sen fick vi veta att so läraren var sjuk och alla andra lärare var lediga eller på möte.
Vi slutade i alla fall 15.15 och efter skolan så pkte jag hem.

När jag kom hem så gjode jag lite mellis och sen så åkte jag med pappa till bandet, jag kom lite tidigt så jag gjorde lite läxa.
Repet gick GUT!

i kväll så har jag varit ute och sprungit med pappa ph ska snart göra lite läxa :)

I morron är det skola och efter så ska jag vara med Alice :D

Men här kommer dagens outfitt:

* gråa jeans.
* vitt linne.
* lila-grå blus









kram / Ebba <3


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0