Tisdag ;)

tjochaooo! ;)

dagen har varit super och jag har ganska så mycket att skriva om så håll i er  ;)

Jag kom hem för ett tag sen, jag har ju varit på skolan och sjungit med massa andra.
Som de flesta vet så sjung jag bless the broken road och Ara spelade piano till mig, hon vad superduktig!(y

Alice och de andra var också jätteduktiga! :D

det var jättemånga som var bra!

Men tidigare i dag så var det skola och den var nice, vi slutade kl 15.15 ungefär.
Efter skolan så åkte jag hem och åt mellis, jag var tvungen att dricka honungsvatten för att jag blev hes :/

så under dagen så var jag jätteorolig eftersom att jag skulle sjunga i kväll.....
Men oturligt nog så gjorde det susen att dricka det ;)

Men konstigt nog så blev jag lite hesare i nu....Men det var ju bra att jag inte var det då i alla fall.

Men nu så kollar jag lite på tv och ska snart gå och lägga mig och läsa.
I morgon är det skola igen och jag har ingen anning om vad jag ska göra efter skolan.

Aja nu så slänger jag in en outfitt:

* Ljusblå jeans.
* rosa tröja.
* vitt linne.






God natt!


kram / Ebba <3 


Kommentarer
Postat av: Ara

du var jätteduktig hjärtat! :D <3333333

2010-10-26 @ 22:12:46
URL: http://araaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint att du går i svarta strumpor, men det ser ut som att du har hål på tån!

2012-06-12 @ 18:46:37

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0