Torsdag!

Hallåhejsan där bloggen!!

Är precis hemmkommen från bion med tjejgruppen, det var toppen!! ;)
Vi såg ''tusen gånger starkare'' och även fast jag har sett den så var den jättebra! (y

Skolan i dag var bra, vi hade tyska och det är bäst!!

Vi slutade 14.50 så det var ganksa tidigt ändå om man jämnför med onsdagar ;P
Efter skolan så åkte jag hem och gjorde lite läxa.

Så jag hr inte gjort så mycket i dag förutom skolan och tjejgruppen, det var en väldigt skön dag! :D

I morgon är det fredagsmys men familjen och kanske gården, får se, och i övermorgon blire lördagsmys men Alma!

Nu slänger jag in en outfitt sen ska jag gå och lägga mig och läsa

Dagens outfitt:

* ljusgråa jeans.
* leopardtopp.
* mörkgrå tröja.
* grå koffta.




Ge gärna tips om outfitts ;)

god natt!

kram /
  Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0