Torsdag;)

Hejsan hoppsan falerallerejj!  :P

Just nu så sitter jag här vid datan och kollar på välkommen åter och har en varm kopp te i handen och några nötter och en bit chocklad :)
MYS!

I dag så har det varit skola som vanligt och på musikprofilen så tränade jag och Ara lite på våran låt som vi ska spela på cafékvällen fast mi röst fortfarande inte riktigt är som den ska, jag försökte även att lära mig ''When i look at you'' på piano det gick väl sådär för jag vet inte riktigt om det lät bra ;P

Efter skolan så åkte jag hem och åt mellis och sedan så åkte jag hem till Jossan och träffade honoch alice, vi myste med hennes katt och kollade på 2012 :)

För inte så länge sedan så kom jag hem från gården, det var ganska bra dät tror jag ;)

I morgon blire fredag och skola och sedan så ska jag fixa melina till ett skoldisco och sen så ska jag hem till Alice och fixa mig till gården :)


Hoppas att alla har haft en bra dag och här kommer outfitt:

* svart koffta.
* mörkblåa jeans.
* leopard topp.
* grått linne.










Aja, nu börjar mitt te bli kllt så ska nog värma på det och förtsätta att kolla på välkommen åter ;)


kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0