Torsdag ;)

salut hallå där bloggen!


Dagen har varit bra och det började med skola som vanligt och det var väl ganska så bra :)
vi hade bla. no, teknik och språk och lite annat.

Vi slutade runt 14.30 sen så åkte jag och Alma hem till mig och vi käkade lite mellis sen så målade vi naglarna med grafittinagelack, det blev jättefint på oss båda! ;)

I kväll så blir det tjejgrupp och vi ska åka till en silversmed och göra våra egna ringar det kommer att bli så häftigt! ;D

Det blev ett ganska så kort inlägg men jag måste äta nu så jag slänger in en outfitt lita snabbt:

* ljusgråa jeans.
* grått linne.
* serisrosa randig lite genomskinlig tröja.










Vad ska ni andra göra i kväll då?


Men nu så måste jag äta om jag ska hinna :)


kram / Ebba <3

P.S Hinner inte blogga någe mera i kväll för jag kommer hem ganska sent....


Kommentarer
Postat av: hanna

det va så roligt så :D

HAHA gud vad roliga saker ni får göra med tjejgruppen ! jag vill också ! :( <33333

2010-10-28 @ 16:55:49
URL: http://telefonsvarare.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0