Fredags kvällen!

hej alla där hemma!

Jag hoppas att ni alla har/ haft en bra fredagskväll, för det har jag! ;D
Först så var det gården med de bästa och där så träffade vi massa ! (y
Det var tårtbakartävling där och jag var i lag med Alma och Jossan, bästa! (y

Innan gården så tog jag, Elin, Elli och Jossan lite bilder som kommer nu, njut och skratta! (k




Hihi <3!


Blåsfiskar ;P <3


Vi är sötats tjejer! :) <3



hah, i är ju bäst bara! (y <3<3<3



Tummen upp för kvällen då! (y


Nu ska jag sova och tagga inför fotokursen i morgon så god natt alla!
Kommer bli grymt i morgon med dig felicia! ;)

kram / Ebba





Kommentarer
Postat av: elli

fyfan vad jag älskar er!

<33

2010-09-11 @ 10:10:20
URL: http://eleonoraberglund.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0