Good friday!

halloj där!

Nu har jag precis kommit hem från jossan babe, vi hade jättekul!
Alice babe kom också efter ett tag men jag hann inte träffa henne så länge för jag skulle hem :(
Fast jag kommer att träffa dom sen :)
I kväll ska jag till gården, fast jag kan inte vara kvar så länge för vi ska ha gester. :)
Men jag kan absolut vara kvar längre nästa fredag ;) (Y)

Skolan var också sjukt bra föresten (Y)
Träffade massa underbara! (Y)

I morgon så ska jag vara med min Alma och vi ska ha så sjukt kul! (L'

Nu kommer dagens outfitt:

*svarta jeans.
*ljusrosa linne.
*ljusrosa tröja.








Och får inte glömma! Har målat nytt nagelack! :) <3



Nu ska jag börj afixa mig till gården! :)

kram / Ebba <3

Kommentarer
Postat av: sofie :)

diggar din blogg !:)

fortsätt uppdatera så här bra!

puss www.sofiesundstrom.blogg.se

2010-09-03 @ 22:54:57
URL: http://sofiesundstrom.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0