Good morning!

Hej och god morgon alla!
 
I dag vaknade jag kl 8.30 typ, sen åt jag och familjen en god frukost med färskt bröd och smoothie, sjukt gott!:)

Nu ska jag snart hem till min älskling Alma och vi ska vara och sen vid 11.30 så ska vi till marieberg och shoppa! :)

jag kanske kommer att köpa en tröja fron gina som är ljusrosa, jag kan lägga upp bild sen :)

Men nu ska jag fixa mig och sen dra, alla får ha en bra dag! (L' (Y)¨

I eftermiddag så kommer det outfitt och shoppingbilder! :) <3


kram / Ebba <3 

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: varsegod Sötis ♥



kul med shoppning :D

bloggar med och lyssna på music :P



hur mår du då?

2010-09-04 @ 11:25:40
URL: http://korea.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0