Höstväder och svinkallt! :S

Hej alla! Kl: 17.53

I dag har det varit skola och sista dagen i skolan på denna vecka, skönt med helg! ;D

Lektionerna i sklan i dag var få och vi slutede 12.55, tidigt! ;)
När skolan var slut så åkte jag upp på stan med Alma, Alice och Josefin upp på stan det var jättekul! Och lite senare så kom Elli ;D

H&M så fick man gratis biobiljetter, najs! (L'

Nu ska jag snart till gården och träffa massor med människor och i dag är det tårtbakartävling som jag kanske ska vara med på :)
Nu sitter jag och väntar på att Elli och Jossan ska komma till mig för vi ska fixa oss lite till gården ;)

Och föresten tjejgruppen på gården i går var jättekul och hello hade bakat en äppelpaj till, den var jättegod! <3



Nu ska jag äte och fixa mig lite innför gården , Chaoo! ;)

kram / Ebba <3!





Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0